dinsdag 16 juli 2013

Gegroet Followers,

Vanaf heden zullen jullie hier regelmatig een update kunnen lezen van mijn thesisreis naar het zuiden van Brazilië (gebied Arvorezinha). Gezien ik pas sinds gisterenavond terug ben van Noorwegen is het vandaag een vrij drukke dag, gevuld met de laatste voorbereidingen voor het vertrek van morgenochtend. Het vertrek vanuit Zaventem is gepland om 6h15, richting Lissabon. Daar stap ik om 9h30 over op een vlucht naar Rio de Janeiro, waar ik om 15h35 lokale tijd (het is daar 5 uur vroeger dan in België) zal aankomen. De finale vliegtuigtrip gaat van Rio naar Porto Alegre, van 22h16 tot 0h26 (lang wachten dus). Op de kaart ziet dat er als volgt uit:


In Porto Alegre zal ik dan eerst overnachten in een hotel nabij de luchthaven. 's Ochtends neem ik dan de bus naar Santa Maria, waar professor Jean Minella mij zal opwachten. Hij rijdt dan met mij naar mijn appartement, waarvan de locatie mij nog steeds niet bekend is :-P. Eens daar aangekomen en gesettled mag je hier een volgend bericht verwachten!

Tot dan!

T'Seyen

1 opmerking:

  1. Hey Wouter, ik vertrek in Januari voor mijn masterthesis ook naar het zuiden van Brazilië (Parana Provincie). Er is heel wat te regelen, maar omdat ik niet verbonden ben met een Belgische universiteit is alles helemaal zelf te regelen. Ik vroeg me af of je me met wat vragen kan helpen omtrent het visum aan te vragen. Het grootste probleem is dat ik in Litouwen studeer tot een paar weken voor mijn vertrek, dus dat ik nu alle Belgische authoriteiten moet afgaan om orde op zaken te zetten (hoewel ze altijd zeggen < 3 maanden op voorhand. Als je het ziet zitten me een handje te helpen, kan je me dan contacteren op siel.wellens@gmail.com Alvast bedankt om mijn berichtje te lezen! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen